"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"من از شش جهت خودم هستم/ امّا از سمتی که صدایم می زنی پرنده ام"



ضَمِّنی ... ضَمِّنی وَ حَطِّم عِظامی

وَ إلتَهِم مَبسمی و کَسِّر ضُلوعی

وَ إحتَضِنی مثلَ الشِّتاءِ 

فَإنّی فی الهَوی لاأطیقُ ضعفَ الرَّبیعِ

*********************

مرا در آغوش بگیر... در آغوشم بگیر و استخوان هایم را خُرد کن

و دهانم را فرو ببر و دنده هایم را بشکن

مثل زمستان مرا در آغوش بگیر

چرا که من در عشق ناتوانی بهار را نمی توانم تحمّل کنم

"نزار قبّانی ترجمه ی خودم"



* عنوان پست از حسن آذری

* من یک جای دنیا خیلی خوشبختم/ در چارچوب قاب عکس دونفره مان/"نسترن وثوقی"

* از من زنی هنوز توی عکس های قدیمی با تو خوشبخت است/ به مرگ بگو می تواند اگر دستت را از دور گردن او هم باز کند/"رؤیا شاه حسین زاده"

* محکم بغل بگیر مرا تا که بگویم به همه/ او فقط جان من و یار من و مال من است/ "مهسا امیری راد"

* چه خوش گزیده امت از بساطِ حُسن فروشان/ نه عاشقِ تو که من عاشقِ بصیرتِ خویشم/"وحشی بافقی"

*این را هم بخوانید:

 لاتُحاوِل تغییرَ أحدٍ

إبحَث عَنِ الرّوحِ الّتی تُشبِهُک مِنَ البِدایةِ

******************

برای عوض کردن کسی تلاش نکن

دنبال کسی بگرد که از ابتدا شبیه تو باشد

"جبران خلیل جبران ترجمه ی خودم"

* و عشق/ خانه ای ست/ که آدم ها از کنار گذاشتن زخم هایشان می سازند/"بیرحان کسکین"

* بعضی می گویند شعر باید وزن داشته باشد/ امّا من می گویم/ همین که تو را فریاد بزند کافی ست/"رضا میرزایی نیا"

* دنیا همه شعر است به چشمم امّا/ شعری که تکان داد مرا چشم تو بود/"میلاد عرفان پور"

* اینجا کسی است پنهان دامان من گرفته/ خود را سپس کشیده پیشان من گرفته/ اینجا کسی است پنهان همچون خیال در دل/ امّا فروغ رویش ارکان من گرفته/ او آنِ من گرفته/ مژگان من گرفته/ درمان من گرفته/ فرمان من گرفته/"مولانا"

* به قول محسن چاوشی : تو حصار بغلت زندگی به کاممه/ همه چیت مال منه سندش به ناممه...

* دوست داشتم بی مناسبت قربان صدقه اش بروم...

* بالاخره جابجا شدم...

* سلام...