"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"می میرم برایت یک ثانیه"

تلگرام یک قابلیّت خاص دارد به اسم سکرت چت. برای این ساخته شده که حرف های آدم ها با هم از یک درگاه امن از جایی که چشم کسی بهش نخورد گوش کسی نشنود و دست کسی نرسد منتقل شود. همین قابلیّت یک قابلیّت دیگر در خودش دارد که به فارسی می شود زمان سنج خودتخریبی یا نابودگر زمانی. کارش این است که به پیام ها زمان می دهد. زمان دیده شدن، خوانده شدن، فراموش شدن، 2 ثانیه، 10 ثانیه . هرچیزی می توانی بنویسی. می توانی بنویسی دوستت دارم تایمرش را بگذاری روی 5 ثانیه. بنویسی چقدر دلم تنگ شده برایت 3 ثانیه . بنویسی دلم دارد از دهنم میزند بیرون 4 ثانیه. آنوقت می توانی بنشینی به تماشا. ببینی که پیام ها چطور ارسال می شوند چطور می مانند و چطور نابود می شوند. تلگرام برنامه ی آدم های امروزی ست. کوچ کاربرها از وایبر و واتس آپ و لاین شروع شده. سرعتش خوب است فایلها راحت جابجا می شود و حرف ها زمان نابودی دارد. از این پس عشق واژه ی ثانیه هاست و حالا دیگر جسد بی جان همه ی عاشقان افسانه ای لای  کتاب های بیدخورده خواهد پوسید. میمیرم برایت 1 ثانیه...  



  پی نوشت1: آن کسی را که دوست داری/ نصف دیگر تو نیست/ او تویی اما جایی دیگر . /"جبران خلیل جبران" 

 پی نوشت 2: بهش گفتم: لااقل هفتاد هشتاد درصد خوشگلی دنیا به خاطر توئه/ خندید/ شد صد در صد./" معید لطیفی"    

  پی نوشت 3: دقیقا زمانی که می گویی فراموش کردم/ آهنگی نواخته می شود/ یکی مانند او می خندد/ یکی عطر او را زده بوی او را می دهد/  تمام چیزهایی که فراموش کردی بیهوده می شود/ "جمال ثریا"

پی نوشت 4: مارکو: از بوسه ی من خوشت نیومد؟ ورونیکا: کاش گناه نبود تا کاملا لذت می بردم. مارکو: ما گناه می کنیم تا خدا بخشنده بمونه./" ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد پائولو کوئیلو" 

پی نوشت 5: تنهایی از معدود لذت هایی است که نمی توانی با دیگری قسمتش کنی./ "ساموئل بکت"

پی نوشت 6: من از خود نیمه ای را دیده بودم عاقل اما تو/ مرا با نیمه ی دیوانه ی من آشنا کردی/ "محمدرضا طاهری"

پی نوشت 7: شب ها گذشت و روی تو شد ماه و ماه تر/ چشم تو دل بخواه و لبت دل بخواه تر/"سجاد شهیدی"

پی نوشت 8: گر شاخه ها دارد تری/ ور سرو دارد سروری/ ور گل کند صد دلبری/ ای جان تو چیز دیگری/ "مولانا"